Pembe Sihir - Ürünler, teklifler, yenilikler

Raporlar/Metinler

Yaz Aylarına Özel Diyet Tarifi

23 gün önce

Pembe Sihir'in sağlık ve diyet kategori sorumlusu Melike ERDEM yaz aylarında yapabileceğiniz sağlıklı diyet önerilerini sizlerle paylaşıyor.

Kışın insanların istemeden olarak aldıkları o kiloları, yazın tatile gitmeden önce vermek gerçekten de bir hayli zordur. Birçok insan yaz aylarına girmeden önce nerede hangi zamanlarda tatil yapacağını kararlaştırmasıyla tatil rezervasyonlarını tamamlıyor ve kısa sürede forma girmek için çabalıyor. Bu forma girme çabası, genelde bikini diyeti olarak da adlandırabiliriz.

Ancak forma girmek için kendinize uygulayacağınız diyetlerde sağlığınızdan olmamanız açısından dikkat etmeniz gereken bazı kurallar mevcuttur. Sizlere bu kuralları bir öneri olarak anlatmak istiyoruz:

1. Günlük olarak diyetleriniz her ne olursa olsun 3 ana ve 3 ara öğünden oluşmalıdır.
2. Su tüketiminizi günlük 2 litre yapmaya çalışın.
3. Posalı besinleri tüketmeniz, sizleri daha çok tutacak ve böylelikle daha az besin tüketmenizi sağlayacaktır.
4. Her ne kadar zor olsa da günlük 2 adet yeşil çay ile istediğiniz bir zaman diliminde 1 tane maden suyu içmelisiniz.
5. Gününüzün bir program içerisinde düzenli gittiğini unutmamalı ve buna göre hareket etmelisiniz.
6. Sebzelerinizi bol haşlamış ve buharda pişirmeye özen gösteriniz
7.  Yağlı besinlerden ve şekerli besinlerden uzak durmayı bilmelisiniz ve her zaman meyve porsiyonlarınızı bollaştırmaya özen göstermelisiniz
8. Diyetlerinizde hazır meyve suyu olmamalı, bu duruma dikkat etmelisiniz.

Sizlere yaz aylarına uygun, fazla kilolarınızdan sağlıklı şekilde kurtulmak için hazırlanmış bir diyet sunuyoruz;

Sabahleyin; 1 dilim ananas ile 6 tane çileği ve yanında da 2 adet cevizi tüketmelisiniz. 1 kâse kadar yoğurdu ihmal etmeyin.

Ara öğünde; 3 tane güzel yıkanmış kayısı iyi gidecektir.

Öğle arasında; Sabah ki gibi 1 kâse yoğurt ile 1 sebze çorbası yeterlidir.

Ara öğünde; Birer dilim karpuz ile peynir, kepekli bisküvi (3 adet).

Akşam olduğunda; Haşladığınız ya da buharda pişirerek yiyeceğiniz bir sebze ile yine bir kâse yoğurt tüketmelisiniz.

Gece; Son olarak yatmadan önce bir elmayla 6 tane çiğ bademi yemeniz yararlı olacaktır.